wtorek, 6 października 2015

ZWIASTUN!!!!

KOLEJNY ZWIASTUN!!! AAAA......
Liczyłam na to, że wyjdzie wczoraj... no cóż... ale już jest i też jest dobrze... no tak jakby... bo sami rozumiecie... ostatnia część wychodzi już za około 45 dni. Za około 45 dni zobaczymy na wielkim ekranie kilka radosnych momentów i kilka tych bardzo przygnębiających... przez które zacznę płakać i będą wyganiać mnie z kina XD... zapewne większość z Was domyśla się, o które momenty mi chodzi... Dobra... nie przedłużając... Kolejna notka za godzinę... może dwie, a tu macie zwiastun... a i koniecznie napiszcie mi jak zwiastun się Wam podoba :)



8 komentarzy:

  1. Wow. Robi jeszcze większe wrażenie niż pierwszy. Już nie mogę się doczekać premiery!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja też... tylko... no ten jeden moment!! Jeden moment, który sprawił, że najchętniej schowałabym się gdzieś i płakała... baaardzo długo :(

      Usuń
  2. Wow. Robi jeszcze większe wrażenie niż pierwszy. Już nie mogę się doczekać premiery!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Robi jeszcze większe wrażenie niż pierwszy. Już nie mogę się doczekać premiery!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ;(((((('((((((;'((( Tak... ja też będę płakać! Płakać to mało powiedziane... Ten moment... Ryczę przy samym zwiastunem gdzie jest pokazana tylko jedna z tych wielu okropnych scen;''''(((( , ale i tak pewnie niektóre osoby nie wiedzą o jaką scenę chodzi <<>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo... przy samym zwiastunie zaczęłam tak płakać, że później nie miałam na nic siły (haha... a następny dzień? Kartkóweczki z matmy i WOSu).
      Przeczuwam, że na filmie wyrzucą mnie z kina.,, bo zacznę płakać i krzyczeć i w ogóle...
      Możliwe, że nie wszyscy wiedzą o jaką scenę chodzi, ale to nic złego :)

      Usuń
  5. Nie mogę się doczekać. Ja chcę już listopad. Na filmie pewnie się nie rozpłaczę, bo nie mam zwyczaju płakać na filmach. Ale scena śmierci Finnicka tam gdzieś w środku mnie poruszy.
    zhal986

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja też chcę już listopad!! Chociaż z drugiej strony... ostatnia część, a to trochę przygnębia, że już nie wyjdzie więcej zwiastunów i filmów i w ogóle... ale i tak ja już chcę film!!!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Mam nadzieję, że skomentujecie również inne rozdziały :)

Powered By Blogger