czwartek, 24 grudnia 2015

WESOŁYCH ŚWIĄT!!

Tak wiem... miałam wstawić nowy rozdział, ale nie zdążyłam go napisać (mam nadzieję, że nie jesteście za to na mnie źli, ale myślałam, że się wyrobię z pomaganiem w przygotowaniach do Świąt)... obiecuję, że wstawię go najszybciej jak będę mogła :)
   Teraz jednak chciałabym życzyć Wam wszystkim zdrowych, wesołych Świąt, żebyście miło spędzili ten czas, żebyście dostali wszystko czego pragniecie, żeby uśmiech nie schodził Wam z twarzy w trakcie tych Świąt (i nie tylko Świąt :D) no i oczywiście dużo zdrowia, szczęścia i radości :)


Życzy Wam love dream
And may the odds be EVER in Your favor!

10 komentarzy:

  1. Renifer Rudolf już grzeje kopyta, Mikołaj w pośpiechu prezenty chwyta, niech wszystkie smutki wnet pójdą w kąt - ja dziś Ci życzę Wesołych Świąt ! :)

    ~ Evelyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia, szczęścia, pomyślności, radości, prezentów, gości i dużo miłości. Wszystkiego najlepszego kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już Ci składałam życzenia, but I can do it again... and again... and again... B) :D
    Tylko, że teraz będą nieco inne:
    Życzę Ci, żebyś spędziła te Święta w gronie najbliższych, żebyś nigdy nie straciła weny i żebyś przeżyła jeszcze więcej końców świata. :') A no i bimbrowego Sylwestra! (Jak Ci zabraknie, to leć do Haymitcha. :D )
    Chyba moje pożegnanie będzie na miejscu, więc...
    PiŻW! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... dziękuję za tak oryginalne życzenia!! (spodziewaj się, że ja też coś wymyślę u Ciebie XD)
      Liczba przeżytych końców świata nigdy za mała!! XD

      Usuń
    2. Nie ma za co! :D
      Udało Ci się. XD Bardzo dziękuję. :D (Co prawda jeszcze raz, ale kultury nigdy za mało. Tak samo, jak końców świata. B)XD )

      Usuń
    3. Cieszę się, że mi się udało :)

      Usuń
  4. Również życzę ci wesołych świąt mimo tego że już się kończą xD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Mam nadzieję, że skomentujecie również inne rozdziały :)

Powered By Blogger