poniedziałek, 25 stycznia 2016

LBA x3!!

Straaasznie się cieszę, ponieważ ostatnio zostałam nominowana do LBA i to nie raz, a aż trzy razy!! LBA jak wiadomo jest czymś w rodzaju wyróżnienia, które autor jednego bloga daje autorowi innego bloga, aby docenić jego pracę. Ja zostałam nominowana przez Yoo 9622, Dolly i Igrzyskomaniaczkę i baaardzo im za to dziękuję :)
Dooobra... zaczynamy z tymi pytaniami!!!

Pytania od Yoo 9622

1. Ulubiony zespół?

   Szczerze powiedziawszy... nie mam ulubionego zespołu. Jest naprawdę wieele zespołów, które bardzo lubię, ale żaden z nich nie jest moim ulubionym zespołem. Jednak baardzo lubię:
One Republic
Bastille
Evanescence
Florence and the Machine

2. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

   W ogromnym skrócie (naprawdę w ogroooomnym skrócie):
Po ponownym przeczytaniu Igrzysk Śmierci jeszcze bardziej pokochałam Finnicka. Czytałam wtedy wiele blogów o dalszych losach Katniss i Peety, więc pomyślałam "Ej... może są jakieś blogi o Finnicku i Annie... byłoby super taki czytać!" Od razu zaczęłam takowych szukać i nawet udało mi się kilka znaleźć, ale żaden z nich nie kończył ich historii, ale swoją działalność już tak. Na większości z nich ostatnie rozdziały (których nie było nawet dziesięć...) pojawiały się w roku 2013. Pomyślałam wtedy "Skoro nie ma takiej historii to ja sama ją stworzę". Tak też zrobiłam. Założyłam tego bloga i od razu napisałam rozdział pierwszy.

3. Jakie jest twoje ulubione zwierze? 

Hmmm... kocham psy i kocham konie... ciężko mi wybrać pomiędzy nimi... 

4. Jaki jest twój ulubiony kolor?

Niebieski.

5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

No cóż... moja ulubiona piosenka zmienia się co kilka dni, czasem zdarza się też, że powracam do ulubionej piosenki sprzed kilku lat... teraz jednak tak się nie zdarzyło XD
Aktualnie baaardzo lubię:
All Good Things - Fight 

6. Co skłoniło Cię do pisania?

Jednym powodem jest to co napisałam w punkcie drugim, a kolejnym powodem jest chęć spełnienia marzeń z dzieciństwa. Taak... już w przedszkolu marzyłam o tym, żeby kiedyś zostać pisarką, a takie pisanie bloga jest świetne, aby doskonalić swój warsztat pisarski :) 

7. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Cóż... jest wiele książek, które bardzo lubię, ale tylko dwie serie skradły moje serce... są to:
Igrzyska Śmierci i... Harry Potter. Tak... Harry'ego Pottera czytam od niedawna i mimo, że dopiero kończę czwartą część to już pokochałam tą serię.

8. Jesteś optymistką, pesymistką czy realistką?

Jestem optymistką... chociaż czasami moje "różowe okulary" wpadną do błota, a mi nie chce się ich czyścić... czyli po prostu... czasem zdarzy mi się (zapewne nie tylko mi) mieć gorszy dzień.

9. Jakie jest twoje ulubione polskie miasto?

Hmmm... myślę, że Gdańsk, albo Kraków :)

10. Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka?

I tu Was wszystkich zszokuję!! Moim ulubionym aktorem jest... Sam Claflin ♥ !!  
Nie spodziewaliście się tego, prawda? No ja wiem... XD
Ogólnie bardzo lubię jeszcze Jamesa i Olivera Phelpsów, którzy wcielają się w rolę Freda i George'a Weasleyów :)

11. Jakich typów ludzi nie lubisz?

Nie lubię hipokrytów. Natręci są potwornie irytujący. Osoby, które nie szanują życia i zdrowia też należą do grupy ludzi, których nie lubię. Denerwują mnie jeszcze osoby, które uważają się za lepsze od innych, bo mają więcej pieniędzy. Do tego dochodzą dziewczyny, które mają więcej tapety na twarzy niż znajdzie się w sklepie z tapetami, a w głowie mają puściutko.




Pytania od Dolly

1. Do kiedy chcesz prowadzić swojego bloga?

Cóż... jeśli chodzi o wydarzenia na blogu, to będzie on jeszcze trochę o wydarzeniach, które miały miejsce po rebelii. 
Jeśli chodzi o czas w rzeczywistości... chciałabym, żeby udało mi się poprowadzić go jeszcze kilka lat. Mam nadzieję, że mi się uda :)

2. Jaki jest Twój ulubiony film?

Oczywiście ekranizacje Igrzysk Śmierci i Harry'ego Pottera. Do tego Love, Rosie,  Król Lew (zawsze na tym płaczę... już od dzieciństwa... nieważne, że jest to film animowany).

3. Miałaś okazję zobaczyć swojego idola?

A na zdjęciach, albo we śnie się liczy? Nie? W takim razie... JESZCZE nie. Kiedyś mi się jednak uda... jestem pewna. No cóż... marzenia są po to, żeby je spełniać, prawda?

4.Gdzie chciałabyś polecieć?

NA KONIEC ŚWIATA I JESZCZE DALEJ!!!
Tak miały żarcik XD... do Londynu i do Paryża :)

5. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole? (Nie przyjmuję odpowiedzi ,,Nie lubię szkoły". XD)

Język angielski... co (taka mała ciekawostka :D) jeszcze w zeszłym roku byłoby dla mnie nie do pomyślenia :D

6. Jaka jest Twoja zła cecha?

Jestem potwornie leniwym i nieśmiały człowiekiem. Staram się jednak to zwalczać... znaczy się nieśmiałość, bo lenistwa mi się nie chce XD

7. Miałaś chwile zwątpienia w swoim blogowym życiu?

Tak. Jednak było to tylko raz. Na samym początku, kiedy nie pojawiały się żadne komentarze. Zwłaszcza, kiedy patrzyłam na innych blogach, na których komentarze pojawiały się już pod prologiem lub rozdziałem pierwszym. Jednak stwierdziłam, że nie ma co się poddawać i trzeba pisać dalej, bo może komuś jednak podoba się to co piszę, albo kiedyś spodoba się to co napiszę. Poza tym sprawiało mi to radość i pozwalało oderwać się od rzeczywistości. Motywowała mnie jeszcze chęć spełnienia marzeń z dzieciństwa. Dlatego nie przerwałam pisania i baaardzo się z tego cieszę, bo mam naprawdę wspaniałych czytelników, pojawiają się nowe bardzo motywujące komentarze, a w moim stylu widać wyraźną poprawę. No cóż... warto być wytrwałym :)

8. Jaka jest Twoja ulubiona liczba?

4 - z kilku powodów... jeden to oczywiście Dystrykt Czwarty, który jest moim ulubionym dystryktem, bo... LEŻY NAD MORZEM!!... no i Finnick XD
Reszty powodów nie zdradzę, bo... po prostu nie XD

9. Gdybyś miała nieskończoną liczbę pieniędzy, na co wydałabyś chociaż część z nich?

Spełniłabym swoje marzenia: spotkałabym moich idoli, zwiedziłabym Anglię i Francję, popływałabym w krystalicznie czystej wodzie. Oprócz spełnienia marzeń na pewno przeznaczyłabym też bardzo dużo na cele charytatywne.

10. Jaką nadprzyrodzoną mocą chciałabyś władać?

Chciałabym... latać (pomijam ten nic nieznaczący fakt, że mam lęk wysokości, z którym staram się walczyć), albo czytać w myślach... to byłoby przydatne. Albo... już wiem... wchodzić do świata książek i filmów!!

11. Gdybyś miała wybrać jakąś niebezpieczną rzecz do zrobienia, co by to było?

Weszłabym do klatki z lwem... bo: WHY NOT?! XD


Pytania od Igrzyskomaniaczki

1. Jaki jest Twój ulubiony serial?

Teen Wolf (jedyny serial jaki oglądam XD)

2. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

Uwielbiam ryby i krewetki :D
Ale jakiejś specjalnej potrawy nie mam :)

3. Od kiedy jesteś fanką Igrzysk Śmierci?

Od 23 listopada 2014 roku jestem już prawdziwą fanką :)

4. Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmów? 

Fantasy i Science-fiction :)

5. Do jakiego kraju pojechałabyś na wymarzone wakacje?

Anglia (ciekawe dlaczego... XD) lub Francja

6. Wolisz jak Ci jest za zimno czy za ciepło?

Jako, że mi jest wiecznie zimno... miłą odmianą byłoby chyba te za ciepło :D

7. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Architektem, który w czasie wolnym będzie pisał książki :D

8. Uważasz, że posiadasz umiejętności kulinarne?

Myślę, że raczej mam takie umiejętności... kiedyś bardzo to lubiłam, ale teraz nie chce mi się gotować... ale potrafię :D

9. Której postaci z Igrzysk nie lubisz i dlaczego?

Snow i Coin...
Dlatego, że obydwoje nie przejmowali się innymi ludźmi - dla nich ważna była tylko władza.

10. Czy jesteś osobą, która nie widzi świata poza ekranem telefonu, komputera?

Ja raczej nie widzę świata poza książkami :D

11. Który polski film najbardziej lubisz?

Sami swoi, Nie ma mocnych, Kochaj albo rzuć, Jak rozpętałem drugą wojnę światową.



JA NOMINUJĘ:

pannaHutcherson & Johanna
Aaliyah Hunger Games
Katniss Granger
NYMERIA
Znacie ten uczuć, kiedy chcecie nominować osoby, które nominowały Ciebie? No cóż... ja znam... ale... jestem osobą, która uwielbia kombinować (to chyba nie jest zła cecha, nie?) i pomyślałam sobie... "W zasadzie to mogę nominować te osoby, bo... przecież mam trzy nominacje... co prawda z nominacji od Yoo 9622 nie mogę jej nominować, ale mogę ją nominować z nominacji od Dolly lub Igrzyskomaniaczki. Tak samo jest z Dolly i Igrzykomaniaczką", więc... no cóż... są jeszcze trzy osoby, które nominuję i są to:
Yoo 9622
Dolly
Igrzyskomaniaczka

OTO MOJE PYTANIA:
1. Twardo stąpasz po ziemi czy raczej chodzisz z głową w chmurach?
2. Do którego z książkowych światów chcesz należeć?
3. Masz jakieś lęki? Jakie?
4. Czego najbardziej na świecie nienawidzisz?
5. Przyznaj się... chcesz patatajać na jednorożcu?
6. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyczny?
7. Uważasz, że jesteś dziwnym człowiekiem?
8. Kochasz marzyć?
9. Jak wiele marzeń udało Ci się już spełnić?
10. Co najbardziej na świecie kochasz?
11. Czy uważasz, że pytania, które Ci zadaję są dziwne?

10 komentarzy:

  1. Ty chyba lubisz kombinować xD
    Aleee pytanie i jednorozcu jest fajne, bo kto by nie chciał patatajać na nim?! Na pewno sam Finnick Odair by chcial xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak... kocham kombinować XD
      Hahaha... też tak myślę XD

      Usuń
  2. Teen wolf i (Majestatyczne) jednorożce górą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację! :D
    Meh, trzeba było się ze mną wybrać do Berlina! Zobaczyłabyś Sama! A wiesz... co dwie fangirl, to nie jedna, nie byłoby na nas mocnych. XD
    Przy jednym pytaniu odpowiedziałaś ,,Anglia (ciekawego dlaczego XD)"... Wiesz, jestem bardzo nie ogarniętą osobą, więc możesz mi zdradzić pewien sekret? Dlaczego? XD Czy ja pominęłam miejsce zamieszkania Sama, czy...? :D
    PiŻW! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      TO BYŁOBY EPICKIE!! Takie dwie fangirl, trzymające się kurczowo barierek, krzyczące na cały głos imiona ukochanych aktorów, robiące zdjęcia... ach... aż mi się łezka w oku zakręciła (spokojnie... mam chusteczki XD), że mnie tam nie było... kurcze... naprawdę chciałabym tam być i spełnić marzenia, ale pocieszam się tym, że może kiedyś mi się jeszcze udać... a ja zrobię wszystko co w mojej mocy, żeby naprawdę się udało :D
      Tak, Sam jest z Anglii :D

      Usuń
  4. Na pewno dołączyłabym do was :D. Tez marzę o zobaczeniu Sama i innych na żywo ! :D
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kiedyś uda nam się spełnić marzenia!! Trzeba w to wierzyć :D

      Usuń
  5. zostalas nominowana do lba! szczegóły na blogu
    katnissipeetadalszelosypowojnie.blogspot.com
    lub
    zmierzch--isabella--edward.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Mam nadzieję, że skomentujecie również inne rozdziały :)

Powered By Blogger