wtorek, 9 lutego 2016

LBA #4

Po raz kolejny zostałam nominowana do LBA. Naprawdę baaardzo cieszę się z tego powodu i baardzo dziękuję Karolinie Mellark, ponieważ to właśnie ona mnie nominowała.
Bez zbędnego przeciągania...

1. Dlaczego założyłaś bloga?

Żeby się zmotywować do napisania całej historii Finnicka i Annie. (Co prawda nie wspomniałam o tym w poprzednim LBA, ale tam było pytanie "Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?", a tu jest konkretnie o założenie...)
Wiem... trochę dziwnie to brzmi, ale taka jest prawda, bo... no cóż... jak już wcześniej pisałam... bardzo chciałam przeczytać całą historię o Finnicku i Annie, a skoro nie mogłam znaleźć wciąż aktywnego bloga o tej tematyce to postanowiłam sama stworzyć taką historię. Początkowo w planach miałam pisanie jej w jakimś zeszycie, albo na komputerze, ale stwierdziłam, że może mi się to znudzić, a jeśli zaczęłabym publikować tę historię to miałabym motywację do dalszego pisania.

2. Dlaczego właśnie taka historia?

Jak wiadomo... Finnick Odair jest moją ulubioną postacią (po prostu go kocham ♥)... no i uważam, że miłość jego i Annie jest naprawdę piękna i niesamowita (pamiętajmy, że tylko on potrafi jej pomóc w powrocie do rzeczywistego świata). Żaden z blogów o tej tematyce nie skończył opowiadać ich historii, więc... no... WHY NOT? (taaak... kocham ten tekst :D)

3. Ulubiona scena z książki/filmu o którym piszesz bloga?

O masakra... ale, że tylko jedna?
Hahaha... jako, że uwielbiam kombinować... wybiorę ulubione sceny z każdej z części (filmowej i książkowej!!)
Igrzyska Śmierci - książka: upadek Haymitcha ze sceny
Igrzyska Śmierci - film: kiedy Peeta mówi, że nie chce być tylko pionkiem w ich igrzyskach
W pierścieniu ognia - książka: kiedy Finnick wpada na pomysł przestraszenia Peety
W pierścieniu ognia - film: "Want a sugarcube? "
Kosogłos - książka: Finnick w bieliźnie
Kosogłos cz.1 - film: "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."
Kosogłos cz.2 - film: ślub pewnej pary... każdy domyśla się o co chodzi :D

4. Czego nienawidzisz?

Jest kilka takich sytuacji, których nienawidzę...
Kiedy rysuję i rysunek jest świetny, ale jest jeden drobny szczegół (który zazwyczaj tylko ja zauważam...), który niszczy wszystko...
Kiedy chcę coś napisać, ale zamiast pisać to medytuję nad pustą stroną...
Kiedy zapominam co przed chwilą przeczytałam, albo po co weszłam do pokoju...

5. Co/Kogo kochasz?

Rodzinę, przyjaciół, moje kochane zwierzęta.. KSIĄŻKI!!! FINNICKA!! INNYCH BOHATERÓW KSIĄŻKOWYCH!! SAMA CLAFLINA!! INNYCH AKTORÓW!! KSIĄŻKI!! KSIĄŻKI!! WSPOMINAŁAM JUŻ O KSIĄŻKACH??
No i moich crushów..

6. Ulubione zajęcie?

Czytanie książek, jazda konna, pisanie, rysowanie :D

7. Ulubiony przedmiot w szkole?

Angielski!

8. Ulubiony bohater twojego bloga?

Finnick ♥

9. Na czyim miejscu chciałabyś się znaleźć (z twojego bloga)?

Szczerze? Na niczyim... Nikt z bohaterów z mojego bloga nie ma łatwego życia...

10. Ulubiony wykonawca + utwór

Nie mam ulubionego wykonawcy... ale ostatnio pisałam, że podoba mi się All Good Things - Fight i cóż... nadal mi się podoba, co jest naprawdę baaardzo dziwne... zazwyczaj piosenki nudziły mi się baaardzo szybko :D


__________________________________________________
A ja... nie nominuję nikogo... przepraszam, ale naprawdę nie wiem kogo by tu nominować i jakie pytania zadać, dlatego... nikogo nie nominuję.

19 komentarzy:

  1. Gratuluję kolejnej nominacji!! :D Ale naprawdę Ci się należą, Twój blog jest super (wieem, mowilam to juz..) xD. A jeśli chodzi o odpowiedzi, to mam dokładnie te same ulubione zajęcia... :D
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi :)
      Ooo... to baaardzo fajnie :D
      Ja ostatnio trochę bardziej zaczęłam się brać za rysowanie i naprawdę polubiłam rysowanie portretów... a Ty co najbardziej lubisz rysować?? :)
      Długo już jeździsz konno? :)

      Usuń
  2. :D
    Ja ostatnio najbardziej lubię rysować sceny z Igrzysk. Portrety również bardzo lubię rysować ale niestety na razie średnio mi wychodzą, zwłaszcza usta... Ciągle zabieram się do zilustrowania jakiegoś cytatu ale ciągle kończę z zupełnie innym rysunkiem XD.
    Natomiast konno jeźdzę od ponad roku, niestety mam dosyć daleko do mojej szkółki jeździeckiej i zdarzają mi się małe przerwy. Ogólnie jednak, staram się jeździć 1-2 razy w tygodniu.
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... to fajnie :)
    Ja też zawsze miałam problem z narysowaniem ust, ale już jest znacznie lepiej :) Także wszystko da się wyćwiczyć :) Ja najbardziej lubię rysowanie oczu :D
    Ja jeżdżę tak na dobre to od około trzech lat, ale czasem też robię sobie przerwy... wcześniej też jezdziłam, ale znacznie rzadziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki.
    Fajny nowy rozdzial, skomentowalam go
    Nowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam, kochana? Martwię się, bo zauważyłam że nie odpowiedziałaś na parę komentarzy, s zawsze to robisz... Odezwij się! Mam nadzieję że nic Ci nie jest, tylko z moim kumputerem jest coś nie tak...
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie... po prostu przez jakiś czas nie było mnie w domu (a byłam na takim niesamowicie krótkim wyjeździe) i w zasadzie dopiero teraz wróciłam, a internetu nie miałam...
      Jednak to bardzo miłe z Twojej strony, że się o mnie martwisz :) Dziękuję ♥♥

      Usuń
    2. Jak dobrze :) <3
      Zosia

      Usuń
  6. Jak już napisałam pod ostatnią notką, szalejesz z tymi nominacjami do LBA! Ale należy ci się kochana, twój blog jest boski <3 Nie mogę się doczekać kolejnej notki. Wiem, będzie w przyszłym tygodniu, ale i tak tu wchodzę codziennie. :)
    Przepraszam, że dopiero teraz komentuję, ale zakładam pierwszego w swoim życiu bloga i po prostu nie miałam czasu :(
    Viks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... szalona ja XD
      Dziękuję bardzo, naprawdę niesamowicie się cieszę, że tak uważasz :)
      Myślę, że rozdział będzie jeszcze w ten weekend :D
      Ooo... mam nadzieję, że podasz mi linka!! ♥

      Usuń
  7. ;) Gratuluje następnej nominacji! Tak przy okazji to ile jest juz wyświetleń na blogu???(Jestem na telefonie xp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam zamknąć nawias... :D

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Na blogu jest już... ponad 26 tysięcy wyświetleń :)
      Mi też czasami się zdarza zapomnieć o zamknięciu nawiasu :D

      Usuń
  8. Gratulacje! Kolejna nominacja :) Szalejesz :) ale naleza ci sie te niminacje bo historia na tym blogu jest poprostu boska. W jakims sensie stala sie czescia mnie i poprostu pragne czytac te nowe rozdzialy i nie moge sie doczekac kolejnych i kolejnych. Niech ta historia trwa w nieskonczonosc... Kiedy nowy rozdzial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, że tak uważasz :)
      A Ty spryciarzu!! :D Nowy rozdział będzie... DZIŚ!! :D

      Usuń
  9. Gratuluję kolejnej nominacji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Mam nadzieję, że skomentujecie również inne rozdziały :)

Powered By Blogger