niedziela, 28 sierpnia 2016

Półtora roku z historią Finnicka i Annie

Hmm... nigdy nie wiem jak zacząć... nieważne czy to rozdział, post informacyjny czy post rocznicowy... nigdy nie wiem jak zacząć. Zwykłe "hej" jest... zbyt zwykłe.  Hmm... a może zacznę bez początku? (love dream i jej mądrości XD).
Dobra... bo ja tu się o niczym rozpisuję, a Wy pewnie nie możecie się doczekać tej "niespodzianki" (musicie na nią jeszcze poczekać XD) 
Okej... może... już wiem!!
Dokładnie półtora roku temu powstał pewien blog. (Wcale nie widać tego po tytule XD). Tak, to ten blog, na którym właśnie czytacie tego posta, prowadzony przez... okropnie nieogarniętą osóbkę... no... czyli przeze mnie - love dream :D
Nie będę teraz pisała o wydarzeniach, które miały miejsce ostatnio, bo o tym będzie w drugie urodziny tego bloga :D
Myślę jednak, że jest to dobry moment na podziękowania. Dziękuję Wam nie tylko ja, ale i bohaterowie tego bloga, bo Wasze motywujące komentarze niezwykle pomagają mi w dalszym tworzeniu ich historii. Dziękuję Wam za to, że mnie wspieracie i (czasem nieświadomie) podnosicie mnie na duchu. Dziękuję Wam za to, że (tu również czasem nieświadomie) pomagacie mi w budowaniu mojej pewności siebie i pokonywaniu nieśmiałości. Dziękuję Wam za to, że jesteście. Po prostu dziękuję! Jesteście najwspanialszymi czytelnikami na świecie!! ♥♥♥
Przy okazji zapytam Was tak z czystej ciekawości... jak odkryliście tego bloga? I ile było wówczas opublikowanych rozdziałów? Oczywiście nie ma to dla mnie znaczenia, bo najważniejsze jest to, że teraz jesteście ze mną i czytacie tego bloga... (i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na tym blogu aż do epilogu, który planuję opublikować, kiedy będę na pierwszym roku studiów :D) sle jestem tego po prostu ciekawa :)
Dobrze... a teraz... co to za niespodzianka? Okej... ja... stworzyłam nowy szablon. Nowy szablon na tego bloga (szablony, o które byłam proszona również niedługo zostaną skończone :D). Zanim jednak zmienię ten szablon... chciałabym prosić Was o opinię na jego temat. TU jest do niego link. Mam nadzieję, że napiszecie mi w komentarzach co o nim sądzicie. Zmienię go 01.09.2016 :D
Ach... co do szablonu... szczerze? Jestem dumna z tego efektu. Myślę, że naprawdę całkiem dobrze mi wyszedł :) ( Teraz zwracam się do osób, którym robiłam szablony... jeśli chciałybyście, żebym trochę poprawiła te szablony to śmiało do mnie piszcie :D Ja naprawdę zrozumiem, bo dopiero uczę się robienia szablonów i czasem zdarzają mi się jakieś błędy :D)
Jest jeszcze kilka spraw...
Zastanawiam się nad założeniem kolejnego bloga... jednak... tym razem zupełnie innego niż te. Ten blog łączyłby wiele tematów i wszystkie moje pasje... moglibyśmy również porozmawiać na jakieś tematy. Co o tym myślicie? Bylibyście zainteresowani czytaniem o snach, rysowaniu, marzeniach, pisaniu, muzyce, walce z własnymi słabościami (itd.) i rozmawianiem ze mną na różne tematy? :)
Kolejna sprawa to częstotliwość dodawania rozdziałów, miniaturek i postów. Jak wiadomo wkrótce zacznie się rok szkolny (DLACZEGO?!) i każdy z nas będzie miał mniej czasu wolnego do dyspozycji. Postaram się publikować po dwa posty (na tym blogu, na tym blogu z miniaturkami i na tym nowym jeśli pomysł na niego się Wam spodobał) miesięcznie. Jednak nie chcę nic obiecywać, bo jak wiadomo – szkoła rządzi się własnymi prawami, a ja naprawdę muszę zacząć poświęcać nauce więcej czasu, jeśli chcę spełnić swoje marzenia. Chociaż... myślę, że dwa rozdziały miesięcznie to nie jest dużo i na pewno dam radę tyle wstawiać... czasem może uda się wstawić trochę więcej :D Podobnie będzie z komentowaniem przeze mnie innych blogów, które czytam i uwielbiam. Wiem, że i tak ostatnio zawiodłam i zostawiałam krótsze i spóźnione komentarze... przepraszam za to... mam nadzieję, że mi wybaczycie... po prostu nie dawałam rady. W roku szkolnym komentarze będę zostawiała głównie w weekendy :) Jednak... będą dłuższe i będą na pewno :)
Myślę, że na razie to tyle.
ACH! 31.08.2016 roku będzie kolejny rozdział :)
No dobra... teraz już naprawdę kończę. Raz jeszcze dziękuję Wam za wszystko i...
NIECH LOS ZAWSZE NAM SPRZYJA!!!

Pozdrawiam
(ta nieogarnięta, zakochana w Finnicku, Fredzie, George'u, Samie, Jamesie, Oliverze i innych bohaterach książkowych i aktorach, autorka tego bloga) love dream

19 komentarzy:

  1. ja pierwsza! Tylko przeczytam! Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
  2. kur*a, ze pozwole sobie napisac... mialam juz prawie napisany komentarz, ale nie! Oczywiscie musialam wyjsc ze strony...
    dobra sprobuje go przyblizyc chociaz jest mi goraco i chce sie pic
    nie spodziewałam sie takiego wspisu :) (oczywiscie zaskoczylas mnie ale w pozytywnym sensie)
    to my dziekujemy, ze mozemy miec taką hmmm mentorkę? :D wiesz zapewne o co chodzi :)
    co do kolejnego bloga... TAAAAK! Tak i koniec kropka! Mega pomysl i juz nie moge doczekac sie realizacji :)
    a szkola? Tak wim i rozumiem czeka nas teraz mnostwo wyrzeczeń (kiedy ja bede cwwiczyc :( )dlatego nie chcialam (to znaczy chcialam ale zapewne i tak tego nie zrobie) zalozyc bloga, zwyczajnie nie chciałam zawiesc, a mam podobnie zeby spelnily sie4 moje marzenia musze wziac sie do roboty.....
    Szablon? Nie wiem jak to napisac, ale kluczem jest słowo "zachwyt" :P
    A własnie i jeszcze to! Ja szczerze4 mówiąc nie wiem od kiedy zaczelam czytac Twojego bloga, ale od tego rozdziału kiedy pierwszy raz skomentowałam :) trfilam na nieo dosc pozno, bo na poczatku czytalam tylko o Katniss i Peecie, a potem wpisalam w wyszukiwarke Finnick i Annie opowiadania - no i jestem.. cieszysz sie? :d Xd DOBRA MOZESZ NIE ODPOWIADAC HAHA
    POZDRAWIAM CIEPLO MIŁOŚNICZKO SAMA :D (jesli walnelam gdzies blad to przepraszam, ale padam na ryj)
    Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... znam to! Też czasem piszę komentarz i piszę, ale... ostatecznie coś się psuje i muszę pisać na nowo... to jest straszne...
      Cieszę się, że udało mi się Cię zaskoczyć :D
      Ojejku... ja... nawet nie wiem co mam na to odpisać... jest mi niezwykle miło! ♥♥♥
      Oj niestety... szkoła jest okropna!! Yhhh... mogłabym się dłuuuuuugo rozpisywać na ten temat, ale chyba sobie daruję :) A co do bloga... wiesz... jeśli kiedyś się zdecydujesz to koniecznie mi napisz :)
      Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :D
      Nawet baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo (i tak jeszcze w nieskończoność tego "a" :D) się cieszę :D
      Również pozdrawiam, miłośniczko Woody'ego :D

      Usuń
    2. Miło :D
      Miłośniczko Woody'ego o tak! Zamiast Bang My Hands bede sie tak podpisywac xD
      a wlasnie! Pytalas o "kiedy odszedles" wiesz jestem na rozdziale 6 z 30 i... troche mnie ksiazka zawiodla, albo za szybko po nia siegnelam po skonczeniu "kiedy sie pojawiles" (tego samego dnia) i jakos mi tak dziwnie sie ja czyta... no ale oczywiscie to jest ocena indywidualna :) zdecydujesz sie po nią sięgnąć? :)
      Bang My Hands - Miłośniczka Woody'ego :D ♥♥

      Usuń
    3. Właśnie ciągle się zastanawiam czy sięgać po tą książkę... wiesz... jakoś tak nie mogę sobie wyobrazić tej książki bez Willa... poza tym... jak na razie mogę sobie wyobrazić co się stało z Lou po tym co się stało z Willem... a po przeczytaniu książki będę miała to z góry narzucone... z drugiej strony... chciałabym wiedzieć co autorka wymyśliła i po prostu jestem tego ciekawa... dlatego ciągle się zastanawiam... hmmm... muszę to jeszcze przemyśleć :)

      Usuń
    4. Powiem Ci szczerze, ze książka niby jest ciekawa, ale cholernie brakuje mi Willa ;( ja mam to szczęście , ze pokochalam glowna bohaterkę, wiec to ratuje sytuacje :)
      W sumie wiesz... Ciekawość jest od tego żeby ją zaspokajać :D Bang My Hands

      Usuń
    5. Oj właśnie się tego bałam, że będzie mi go brakować...
      Ja również lubię główną bohaterkę... ale jednak... w Willu jest coś takiego, że nie wyobrażam sobie bez niego tej książki...
      No w sumie po to jest ciekawość :D Kurcze... no nie wiem... muszę się nad tym jeszcze zastanowić... a zresztą... teraz pewnie i tak jej nie przeczytam... yhhh... głupia szkoła...

      Usuń
    6. No coment... ja mam jeszcze ją do skonczenia, kryminał i "demonolodzy"
      A własnie! Mowilas, ze interesujesz sie snami i w ogole. Czytasz moze jakies ksiazki o tym? :) Czy cos zwiazanego z tym, albo zjawiskami paranormalnymi? Ja dzis pewnie dostane ksiazke "demonolodzy" na podstawie flmu obecnosc i obecnosc 2 (wiem, ze nie lubisz horrorow, al moze o tym słyszałaś) :) Bang My Hands

      Usuń
    7. Ja właśnie czytam Harry'ego Pottera po angielsku i mam jeszcze kilka(naście) książek, które już od dłuższego czasu czekają na przeczytanie... yhh... ja nie wiem, kiedy ja to wszystko przeczytam XD
      Tak, interesuję się snami, ale... przyznam szczerze, że nie czytałam jeszcze żadnych książek z nimi związanych... raczej czytam o nich w internecie :) O filmie słyszałam, ale nie wiedziałam o książce :) Ooo... miłego czytania :) Szczerze? Podziwiam Cię... ja nie dałabym rady ani obejrzeć tego filmu, ani przeczytać książki... a jakbym to zrobiła to nie spałabym przez kolejny miesiąc... no chyba, że przy świetle XD Takie tematy trochę mnie przerażają... :)

      Usuń
  3. Hej :)
    Jesteśmy na tym blogu, bo jest cudowny <3 I Ty jesteś bardzo miłą autorką, każdy ma z Tobą świetny kontakt, więc... Komentować bloga kogoś tak niesamowitego (i zakręconego :D *to komplement*) to wielkaaaa radość! :D
    Jak odkryłam? Skomentowałaś post na blogu PoIgrzyskach, a ja zobaczyłam, że w Twojej nazwie jest link (wiesz...Wtedy nazwa na tym blogu robi się czerwona :)) i pomyślałam ,,A kliknę, bo jeszcze chyba nie czytam bloga tej autorki" i kliknęłam... :D Jedna z najlepszych blogowych decyzji, jakie podjęłam :) Narobiłam zaległości, skomentowałam i... Oto jestem :D
    Aww *.* Ten szablon jest tak niesamowicie cudowny, że nie wiem, co powiedzieć <3 I mimo, że ciężko będzie się rozstać z tym wyglądem... Bo jestem do niego przywiązana, nie wiem czemu :/ Ale wiem, że tamten szablon jest równie świetny i jestem nim zachwycona ♥ Gratuluję talentu ♥
    Kolejny blog? TAK,TAK, TAK! Świetny pomysł, a stałą czytelniczkę masz już gwarantowaną (:D)
    Rok szkolny... Wszyscy będziemy zabiegani, blogerzy w szczególności, więc rozumiem cię :/ Ale i tak ja tu będę i będę komentować i wyczekiwać nowych rozdziałów ♥
    Przepraszam za jakieś błędy, ale jest (O matko!) 02:34 w nocy i jestem lekko zmęczona... Czemu ja komentuję o tak późnej porze (jest noc...xd) Więc... Dobranoc/miłego dnia - zależy jak czytasz ;)
    Buziaki! ♥
    Viks Follow
    powojniekatnisspeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku... nawet nie wiem co odpowiedzieć... jest mi naprawdę niezwykle miło!!! Dziękuję!!! ♥♥♥
      Ooo... dziękuję za odpowiedź :D I dziękuję za tak miłe słowa :)
      Dziękuję :) Oj tak... ja również się przywiązałam do tego szablonu, ale... jakoś dam radę :) Nie raz je już zmieniałam :) Dziękuję, bardzo mi miło :)
      Bardzo się cieszę :D
      Oj tak... niestety czasu będzie mało, ale postaram się pisać jak tylko będę mogła i komentować :D
      Dobranoc/miłego dnia ♥

      Usuń
  4. Ja zacznę od tego, że bardzo przepraszam, iż dopiero dziś komentuję, ale wczoraj pisałam ten komentarz ponad trzy razy i za każdym coś mi przeszkadzało w jego opublikowaniu :(
    Się wzruszyłam!♥ Naprawdę♥ Nie jestem tu długo, bo bodajże od 112 rozdziału, ale czuję się jakbym znała tego bloga dłużej<3 I dzięki tobie właściwie bardziej przekonałam się do historii Finnicka, bądź Annie ( znaczy wiesz - Finnicka kocha każdy, więc do niego specjalnie przekonywać się nie musiałam XD ) ♥♥♥♥ Blog Jest cudowny! Jejku... właściwie poznałam go przez zakładkę
    " Co czytam? " na blogu Viks :")
    Strasznie żałuję, że tak późno poznałam tego wspaniałego bloga, że tak późno dowiedziałam się o jego istnieniu♥ o JEGO CUDOWNOŚCI<3
    Szablon? PIĘKNY♥ CUDOWNY♥ NIESAMOWITY♥ Mega zazdroszczę ci talentu! Nie dość, że świetnie piszesz to jeszcze robisz znakomite szablony i nagłówki.... <3333 :'D
    Co do bloga : JESTEM ZDECYDOWANIE ZA!♥ Idealny pomysł! Masz już kolejną czytelniczkę<3 :")
    No właśnie.... najpiękniejszy sen 1 września dobiegnie końca.... Dlaczego to szkoła nie trwa 2 miesiące??!!! To w ogóle nie sprawiedliwe... Albo chociaż mogliby podzielić te wakacje i rok szkolny tak po równo! ://// A nie taki..... :/ Szkoda gadać :"P
    Świetnie cię rozumiem :") Wiadomo, że szkoła naprawdę jest ważna... nauka i tak dalej, w rok szkolny blogsfera spada na dół :( Mniej czasu... ;"(
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału i do zobaczenia♥
    Buziorkiii!<3333
    PinQ Everlark Hutcherson Lawrence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nic się nie stało, rozumiem :D Ja też postaram się niedługo skomentować rozdział u Ciebie, bo widziałam, że wstawiłaś, ale niestety nie mogłam skomentować :)
      Dziękuję Ci za tak miłe słowa i za odpowiedź :)
      Najważniejsze, że teraz jesteś (i mam nadzieję zostaniesz ze mną i tym blogiem do samego epilogu :D) ♥♥♥
      Cieszę się, że Ci się podoba :D
      Bardzo się cieszę :D
      Oj niestety... Zgadzam się w stu procentach!!! Taki podział jest niezwykle niesprawiedliwy!!!
      Do zobaczenia!! ♥

      Usuń
  5. Bez początku? Niech będzie XD
    Muszę zacząć od... NA GACIE MERLINA! KOLEJNY BLOG?! PODZIWIAM! PODZIWIAM! PODZIWIAM! I JESZCZE RAZ PODZIWIAM! JA JEDNEGO LEDWO PISZĘ!
    Koniec, dziękuję.
    Gratuluję, że piszesz tego bloga już tak dłuuugo ;) I masz 40 000 wyświetleń... WOW. Ja oięć miesięcy mam jedynie 1000... Przeraża mnie to... ;D
    Co do tego jak odkryłam Twojego bloga to cóż... nie mam pojęcia XD Naprawdę! Totalnie wyleciało mi to z głowy! Chyba było to za pośrednictwem innego bloga(?) hmmm... NO nie pamiętam! :DD Haha Jak go znalazłam to było tu, jeśli się nie mylę, coś około 110 rozdziałów, tak mniej więcej ;)
    Szablon... Co ja mogę powiedzieć??? Cudo! Naprawdę jest megaśny! Ale... niech się zastanowię... czy przypadkiem każdy Twój szablon nie jest cudowny?;0 Pójdziesz za to kiedyś do piekła... albo chwila... za takie cudeńka to raczej do nieba. Mniejsza z tym! Może najlepiej będzie, jeśli nie przedłużając powiem po prostu, że szablon jest naprawdę przegenialny!;DDDD
    Co do komentarzy, to ważne, że są!;D I co jeszcze ważniejsze, są również przegenialne i super motywujące ;)))
    Nie wspominajmy o roku szkolnym, błagam. Ta świadomość, że już za chwile wracamy do tego więzienia dla nieletnich niszczy mi psychikę XD
    Dobra, ja już chyba kończę, bo mam wrażenie, że zbyt się rozpisałam ;D
    Więc... NIECH LOS ZAWSZE !CI! SPRZYJA :DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo początki są bez sensu XD
      Tak, kolejny! XD
      Dziękuję :D Spokojnie, wyświetleń będzie więcej!!! :D Nie ma się czym przejmować :D
      Cieszę się, że szablon Ci się podoba :D
      ♥♥♥
      Nie martw się... mi też... yhhh... JA CHCĘ WAKACJE!!! XD
      Rozpisuj się, rozpisuj :) Lubię czytać długie komentarze :D No wiesz... jestem miłośniczką nie tylko pisania niemiłosiernie długich komentarzy, ale i ich czytania :D

      Usuń
  6. Dzień dobry! :D
    Właśnie wstałam i... GRRRR... aż mi się chcę płakać, jak sobie myślę, że za chwilę będę musiała wrócić do normalnego ''trybu spaniowego'' XDXD Normalnie już w czwartek rozpoczęcie roku! Jeju... Chyba nigdy (do czwartku hehe) tego nie pojmę.
    Kolejny blog = kolejna porcja czytania = kolejna porcja genialności:DD Jak masz zamiar dać sobie z tym wszystkim radę?!?! Jestem z Ciebie dumna haha
    Nie wiem, czy kiedyś Ci to mówiłam (pisałam ;D), ale dokładnie TO opowiadanie było pierwszym, jakie zaczęłam czytać. Twój blog był moim pierwszym Fan Fiction i to dzięki Tobie zaczęłam sięgać po więcej i więcej ;)
    Szablon superaśny, ale chyba spodziewałaś się takich słów z mojej strony XDXD
    Chyba o niczym nie zapomniałam??? Jeśli tak to wypowiem się w tej zapomnianej kwestii, jeśli tylko zorientuję się, że rzeczywiście o czymś zapomniałam haha
    Co do szkoły... udajmy, że jej nie ma... chwila... to niemożliwe. Ja nie chcę szkoły! Błagam nie... ;O
    Pozdrawiam i przesyłam mnóstwo weny!;DD Daj znać czy dotarła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!! :D
      Oj tak... spanie do południa niestety już się kończy... yhhh... ciężko mi ogarnąć, że to już do szkoły będziemy wracać... JA NIE CHCĘ!!
      Szczerze? Nie mam pojęcia jak sobie z tymi wszystkimi blogami poradzę XD Ale zawsze można spróbować :D
      Ooo... baaaardzo mi miło!!! Bardzo cieszę się, że swoją przygodę z Fan Fiction zaczęłaś właśnie od mojego bloga :) ♥♥♥
      Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)
      Ja też nie chcę szkoły... ja też... :D
      Dziękuję, wena dotarła :D

      Usuń
  7. Cześć :)
    Świetny szablon, chciało by się takie umieć robić :/ Wiesz co? Szacun ziom bo masz 2 blogi do tego kolejne kilkanaście do komentowania, ograniczony czas, jutro zaczyna się szkoła a Ty chcesz założyć kolejnego. Szacun, szacun i jeszcze raz szacun :D . Ja się ze swoim blogiem i dwoma wattpadami na wakacjach nie wyrabiam. Ale jeśli masz taką chęć to jak najbardziej jestem na TAK . Już masz jedną czytelniczkę.
    No cóż kiski i zapraszam do siebie w najbliższym czasie :)
    Oleverd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :)
      Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :D
      Szczerze? Nie mam pojęcia jak ja się będę wyrabiać, ale... dlaczego by nie? :D
      Dziękuję, cieszę się :)
      Oczywiście, na pewno zajrzę :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Mam nadzieję, że skomentujecie również inne rozdziały :)

Powered By Blogger