niedziela, 11 września 2016

Nowy blog... znowu i zwiastun :D

Taaak... jak tak dalej pójdzie to więcej będzie tu informacji o moich nowych blogach niż rozdziałów... no, ale nieważne... poprawię się :D
Jak dobrze widzicie... mój kolejny blog już został otwarty!! Tym razem jest to blog o wszystkim :)
Szablon na tamtym blogu wkrótce się zmieni... teraz jednak jest taki zwykły :) Tak samo... na razie brakuje tam zakładek, ale... z czasem wszystko się pojawi :) 
No dobrze... bo ja się niepotrzebnie rozpisuję... tutaj jest link :) Mam nadzieję, że nowy blog się Wam spodoba :)

Och... jeszcze inna ważna sprawa!!! Zachęcam do... zajrzenia w nową zakładkę na tym blogu... w zakładkę ze zwiastunem, gdzie niedługo pojawi się nowy zwiastun :) 

17 komentarzy:

  1. Hej!!
    To ja już idę zajrzeć!!!❤❤❤❤❤😍😍😍😍
    Wyczekuje zwiastuny :"D
    PinQ Everlark Hutcherson Lawrence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      W takim razie czekam na opinię :D
      A zwiastun już jest :D

      Usuń
  2. Jej! Super, że kolejny blog już powstał, lecę na nim skomentować <3 Widziałam zwiastun... Cudowny! W zakładce również pojawi się komentarz <3
    Weny na kolejne wpisy <3
    Buziaki
    Viks Follow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę :D
      A zwiastun... taaak... ja wręcz się w nim zakochałam i jestem ogromnie wdzięczna Sassy Girl za to, że zgodziła się go wykonać :)

      Usuń
  3. Cóż ja mam do napisania ? Do zobaczenia na nowym blogu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaj nowy rozdział proszę. Wiem ze nię kokomentowałam rozdziałów ale chce żebyś wiedziała ze kocham tego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się już wkrótce dodać nowy rozdział :)
      Dziękuję, baaaardzo mi miło ♥♥♥

      Usuń
  5. Halo Love Dream jako skromny anonim nie mogę dodać komentarza na nowym blogu, zadziałasz w tej sprawie? ;) oczywiscie komentarz mi sie usunął... Pozdrawiam Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... znów zapomniałam zmienić tych ustawień!! Przepraszam!!!
      Ale teraz już zmieniłam i można komentować anonimowo :D

      Usuń
  6. Hej!
    Postanowiłam dać komentarz tutaj że byś nie musiała szukać go we wcześniejszym rozdziale.

    BARDZO, BARDZO, BARDZO MOCNO PRZEPRASZAM ŻE MNIE TAK DŁUGO NIE BYŁO!!!!!!!!!
    Minęło sporo ponad 2 miesiące jak nie ze trzy. Jest mi okropnie przykro, wstyd.

    Jeżeli chodzi o rozdziały to raczej znasz moje zdanie: Jesteś najlepszą pisarką jaką znam, Twóje blogi są najlepsze na świecie i Mickiewicz czy inny taki ponadczasowy pisarz może iść pieprzyć bo dla to Ty zawsze będziesz ponadczasowa!

    Ogromnie Gratuluję Ci tej półtorarocznej kariery na tym blogu, masy fanów, miliona wyś. i komentarzy. Jesteś najlepsza!

    Jeżeli chodzi o to jak znalazłam Twojego bloga to szukałam ff o IŚ i wpadłam tutaj. Komentuję od jakiegoś dwudziestego któregoś i mam nadzieję komentować do końca.

    Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam oraz czekam na next i zapraszam do siebie:
    Whenthedreacomestrue.blogspot.com
    Mari:)))

    PS. Wzruszyłam się na nowym zwiastunie
    PS.2 Dziękuję za polecenie książek. Na pewno niektóre przeczytam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Najważniejsze, że teraz już jesteś :D
      Ojejku... dziękuję!! Kurcze... ja... ja nawet nie wiem co mogę powiedzieć w odpowiedzi na tak miłe słowa!! Dziękuję!!! ♥♥♥
      Dziękuję, do miliona wyświetleń jeszcze trochę brakuje, ale może kiedyś się uda :D
      Ja również mam nadzieję, że będziesz komentować do końca :D
      Dziękuję, również pozdrawiam i postaram się niedługo zajrzeć :)

      Usuń
  7. Przeczytałam twój blog jednym tchem( prawie 7 godz.)piszesz cudownie z każdym rozdziałem się rozwijasz skrzydła.Z początku trochę chaotyczna z rozgardiaszem w dialogach z rozdziału na rozdział doroślejesz.Potrafisz przykłuć uwagę unieść czytelnika na skrzydłach swojej wyobraźni.Pisz dalej nie rezygnuj "Niech los zawsze Ci sprzyja"
    Doris
    Ps.dlaczego zarzuciłaś wątek Mags i jej córki?
    26.07 lipca imieniny ma także Sancja moze to by było lepsze imię dla córki Mags?
    A nie bój się przeredaguj to w książkę naprawdę warto.
    Jeszcze raz pozdrawiam i czekam na następny wpis.Doris.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... strasznie się cieszę, że tak szybko przeczytałaś mojego bloga!! Jest mi niezwykle miło!! :) ♥ I dziękuję ♥
      Taak... na początku pisałam dość chaotycznie i trochę naiwnie, ale bardzo się cieszę, że Cię tym nie zniechęciłam :D
      Dziękuję, baaaardzo mi miło ♥♥♥

      Jeśli chodzi o wątek Mags i jej córki... chcę do niego wrócić w najbliższym czasie :)
      Ooo... dziękuję!! Na pewno wykorzystam pomysł z tym imieniem!! :D
      A jeśli chodzi o książkę... jak na razie zaczęłam tworzyć własną, gdzie sama kreuję świat i bohaterów... zobaczymy co z tego wyniknie :)
      Również pozdrawiam :)
      A następny wpis będzie niedługo :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję ze dodasz kolejne rozdziały bo zaciekawiłaś mnie ,trafiłam tu przypadkiem ale zostanę na dłużej.pozdrawiam ciepło.doris

      Usuń
    3. Mam nadzieję ze dodasz kolejne rozdziały bo zaciekawiłaś mnie ,trafiłam tu przypadkiem ale zostanę na dłużej.pozdrawiam ciepło.doris

      Usuń
    4. Oczywiście, że dodam, ale na razie nowy rozdział się tworzy... wiesz... na razie mam mało czasu, ale nigdy, przenigdy nie zostawię tego bloga niedokończonego :D
      Bardzo się cieszę, że zostaniesz :D ♥
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Mam nadzieję, że skomentujecie również inne rozdziały :)

Powered By Blogger