niedziela, 23 października 2016

LBA #5

Moi drodzy, kochani czytelnicy... dziś przychodzę do Was z... już piątym na tym blogu LBA!!! Cieszycie się?

A komu zawdzięczamy te LBA? Cudownej, wspaniałej Magic Creature!!! Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo Ci za to dziękuję!!! :D
To ja już może przejdę do pytań?
Och... jeszcze wspomnę, że na końcu pojawi się ważne ogłoszenie... dobra... bez przedłużania...

1. Ile lat miałaś, kiedy pierwszy raz sięgnęłaś po książkę z własnej woli?

Hmm... wydaje mi się, że miałam jakoś tak jedenaście, dwanaście, trzynaście lat... były to chyba wakacje... z tego co pamiętam była to pierwsza książka z serii "To ja Lucy" Kelly Mckain. Kurcze... z tą książką wiąże się masa wspomnień!!! 

2. Gdzie i u czyjego boku widzisz się za 4 lata?

Za 4 lata... widzę się na studiach... w pewnym, pięknym mieście... (za dwa lata dowiecie się w jakim... a tak Was zaintryguję XD), a u czyjego boku? Nie mam pojęcia... czas pokaże :D

3. Wymień pięciu Twoich ulubionych twórców.

Tylko pięciu? Ale twórców z każdej dziedziny sztuki? No dobra... 
J. K. Rowling
Suzanne Collins
George R. R. Martin
Dave Grohl
Gabrielle Aplin

4. Oglądasz seriale? Jeśli tak to jakie? 

Tak, oglądam seriale...
Teen Wolf, iZombie, zaczynam Grę o Tron i The Originals, Sherlock

5. Czy byłaś kiedykolwiek świadkiem zjawiska paranormalnego?

Nie, nigdy... i szczerze powiedziawszy... cieszę się z tego powodu :D

6. Najmniej ciekawa i niewciągająca książka, jaką w życiu czytałaś?

Pan Tadeusz, Dziady cz.III, ogólnie wszystkie lektury...

7. Wymień Twoich pięć ulubionych paringów z wszelkich książek.

Finnick i Annie (Igrzyska Śmierci)
Romione (Harry Potter)
Jily (Harry Potter)
Connor i Risa (Podzieleni)
Cecile i Tristan (Porwana Pieśniarka)

8. Robiłaś test na Pottermore? W jakim domu jesteś według tamtejszego przydziału?

Tak, robiłam 
Należę do... 
Gryffindoru!! :D 
Nie mam pojęcia dlaczego... znaczy... ja kocham ten dom i chciałbym tam należeć, ale... nie mam pojęcia czy tam pasuję... no wiecie... nie uważam się za specjalnie odważną osobę, ale skoro Pottermore tak mówi...

9. Najpiękniejsze miejsce, jakie kiedykolwiek odwiedziłaś? (Tak, sny też się liczą ;))

Hmmm... byłam kiedyś na wycieczce klasowej w Czechach... i tam zwiedzaliśmy pewien park... chyba krajobrazowy... tak... było tam pięknie...

10. Miałaś kiedyś okazję zamienić kilka słów z kimś sławnym?

Jeszcze nie... jeszcze XD

11. Co sądzisz o Albusie Persiwalu Wulfryku Brianie Dumbledorze?


Hahah... taki mały żarcik XD Kocham tego mema XD
A tak serio... uważam, że Dumbledore jest naprawdę wielkim, niezwykle inteligentnym i... po prostu wspaniałym czarodziejem :D

Ja nominuję: 

Moich kochanych czytelników do odpowiedzenia w komentarzu (no chyba, że zostali już nominowani) :D

Oto moje pytania:

1. W jaki sposób odkryłaś Igrzyska Śmierci? 
2. Dlaczego lubisz tą trylogię?
3. Pięć ulubionych książek (poza Igrzyskami) 
4. Kto jest Twoim idolem? Dlaczego? (można wymienić kilka osób)
5. Gdzie chcesz mieszkać? Dlaczego?
6. Wiesz już co chcesz robić w życiu? Co?
7. Chodzisz z głową w chmurach czy twardo stąpasz po ziemi?
8. W skali od 1 do 10... jak bardzo chcesz już wakacje?
9. Co myślisz o Samie Claflinie? (Tak, musiałam XD)
10. A o Finnicku Odairze? 
11. Czy czytałaś Harry'ego Pottera? Jeśli tak to jakie są Twoje ulubione postacie? 



A teraz: 
OGŁOSZENIE!!

Moi drodzy, kochani czytelnicy, jak mogliście zauważyć... ostatnio nie mam na nic czasu. Ostatecznie postanowiłam, że... zrobię tak: 
W kolejną sobotę pojawi się tu rozdział, w następną sobotę post na blogu: "Marzyć każdy może...", a w jeszcze kolejną (lub wyjątkowo wcześniej) miniaturka na blogu z miniaturkami. Po miniaturce nastąpi tydzień przerwy, a potem znów pojawi się rozdział tu, potem na blogu "Marzyć każdy może...", a potem miniaturki... i tak aż do odwołania... mam nadzieję, że spodoba Wam się ten pomysł i uda mi się go zrealizować. Myślę, że taka systematyczność dobrze zrobi tym blogom :) 

No dobrze... to już chyba wszystko... a nie! Chwila! Jest jeszcze coś...
Ostatnio spada aktywność na tym blogu... wiem, że nigdy nie poruszałam tego tematu, bo jestem niezwykle szczęśliwa nawet, kiedy widzę ten jeden, jedyny komentarz i nie chcę narzekać, bo na początku nie pojawiały się żadne komentarze. Jednak to trochę niepokojące... nie wiem czemu tak się dzieje... czy nie podoba Wam się to co tu piszę, czy denerwują Was tak długie przerwy w publikowaniu rozdziałów, czy może po prostu nie macie czasu... naprawdę już nie wiem, dlatego... napiszcie mi... czy to ze względu na brak czasu (który doskonale rozumiem) czy po prostu blog zmienia się na gorsze? 

23 komentarze:

  1. To ostatnie zdanie z postu prosze w tej chwili odwołać! Kochana blog jest cudny powtarzałam to, powtarzam i bede powtarzać :) coz cieszę się, że sie odezwalas i ze niedługo pojawi sie opo :) brak czasu? Doskonale to rozumiem, bo mimo ze jestem dopiero w 1 Liceum to jest tyle do zrobienia, ze szok! Jutro mam dwa sprawdziany i dwie kartkówki, a to dopiero początek... A tak mniej oficjalnie to.. Impreza za imprezą (powinnam dostać nobla w kombinowaniu jak sie wyrwać na imprezę bez wiedzy mamy...)
    Ehh dobrakoncze wypociny i cieszę sie za ten wpis, chociaz nie był on postem :) Ps. Pierwsza :D 3maj siei pozdrawiam Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpis nie byl postem.... Wpis nie byl nextem albo opem jak wygodniej :) Bang My Hands

      Usuń
    2. Cieszę się, że tak uważasz :) Twoje słowa naprawdę wiele dla mnie znaczą, dziękuję ♥♥♥
      Oj tak... brak czasu to jest naprawdę tragedia... jeśli ja już teraz ledwo co wyrabiam to się zastanawiam co to będzie za rok...
      Hahhaa... ja akurat nie chodzę na imprezy... cały weekend śpię XD Ale od stycznia się zaczynają osiemnastki... także... no XD Jejku... już nie mogę się doczekać swojej osiemnastki! Co prawda... nie imprezy, ale prawa jazdy XD
      Dziękuję, również pozdrawiam ♥♥♥

      Usuń
  2. Heeeej!♥
    *YKHYM * No chyba sobie kochana żartujesz!!??
    Mam tylko dwa najukochańsze na świecie blogi i do jednego z nich należy twój <333333 Błagam cię - nawet tak nie myśl! A co dopiero pisz i czy w ogóle konstruuj takie myśli! Jeżeli tylko mogę i mam czas wchodzę codziennie na twojego bloga♥ Chciałabym bardzooooo cię przeprosić, że nie skomentowałam wczoraj, lecz po prostu naprawdę nie miałam na to czasu :"( Uczyłam się kilku przedmiotów i wiesz... no myślę, iż rozumiesz :(
    A co, do pomysłu - Nie mam nic przeciwko! :D
    Jejku.... Mega ci dziękuję za nominację do LBA :D nigdy jeszcze nie byłam nominowana i wgl... dziękuję♥ Tylko wiesz, nie wiem czy może się pomyliłaś, czy coś, ale kiedy klikam na nazwę swojego bloga przenosi mnie do strony Viks :/ No nie wiem.. XD <3 :) Więc trochę się zagubiłam, czy się pomyliłaś i nie miałaś mnie nominować, czy też się pacnęłaś przy linkach?? :D
    LBA świetne♥
    Do zobaczenia!<3 Czekam na kolejny post♥
    PinQ Everlark Hutcherson Lawrence
    PS. Wydaje mi się, że większość po prostu nie ma czasu na komentowanie i odwiedzanie blogów.. :( Blog jest niesamowity i nie myśl tak, proszę * :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ♥♥♥
      Ooo... jejku!!! Dziękuję!!! Nawet nie wiesz jak miło się zrobiło jak to przeczytałam!!! ♥♥♥
      Nie gniewam się!! Rozumiem... ja też nie mam czasu na komentowanie... staram się wszystko nadrabiać w weekendy :D
      Nie ma za co!! Naprawdę uważam, że zasługujesz na nominację :D Taaak... pomyliłam się, ale błąd już naprawiłam :D
      Cieszę się, że Ci się podoba :D

      Usuń
  3. Ooo ale dawno mnie tu nie było :/ Przepraszam! Ostatnim razem skomentowałam coś chyba przed wskacjami... Aż mi głupio. Teraz to faktycznie nie mam czasu bo cp rusz ciężki sprawdzian, ale w sumie nie rozumiem, dlaczego nie wchodziłam w wakacje... Tak więc jeszcze raz przepraszam i obiecuję komentować tak często jak będę mogła! :)
    Widzę że zmieniłaś ... Eee. Jal to się nazywa... Hmm skleroza w tak młodym wieku, brawo ja.... Chyba chodzi mi o nagłówek... Tak, chybq o niego ( o to zdjęcie u góry) No nieważne nie będę się już kompromitować 0.o W każdym razie jest on super, bardzo mi się podoba ale, i chodzi mi tu o wersję na komórki, nie ma tego menu, przez co nie mam dostępu np. Do Spisu Tresci. Taka mała uwaga, dla mnie ważna, bo nie mogę wchodzic na komputer na raxie ( zepsuty, niedługo do naprawy..) a jednak Spis, jak i dostęp do innych treści w menu byl przydatny.
    Widzę że czytałaś Porwaną Pieśniarkę! Bo toś mi zrobiła niespodziankę :D To druga moja ukochana książka, na podium razem z Igrzyskami i Szklanym Tronem ( który, swoją drogą, niezmiernie polecam <3) :D To takie miłe <3 A powiedz, czytałaś juz drugą część?
    Ok, to chyba na tyle...
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że teraz komentujesz :) To najważniejsze :D
      Tak... zmieniłam cały szablon :D Cieszę się, że podoba Ci się nagłówek :D Hmmm... co do tego problemu z komórkami... postaram się naprawić to jak najszybciej :D
      OCZYWIŚCIE!! JESTEM WPROST ZAKOCHANA W TEJ SERII!!! Czytałam już drugą i nie mogę doczekać się trzeciej... hmm... wiesz może, kiedy wyjdzie? :D A co do Szklanego Tronu... dwie pierwsze części już od jakiegoś czasu leżą u mnie na półce, ale jakoś jeszcze po nie nie sięgnęłam... jednak... wkrótce chyba będę musiała to zmienić :D

      Usuń
    2. Dziękuję <3
      Co do Walecznej Czarownicy ( 3 częśći Porwanej Pieśniarki) miała pojawić się już w listopadzie tego roku, ale słyszałam, że wydawnictwo przełożyło premierę na styczeń 2017 ;/ więc musimy jeszcze trochę poczekać... A Szklany Tron koniecznie musisz przeczytać!! Ja aktualnie jestem na 3 tomie czyli Dziedzictwie Ognia. Zostało mi jakieś 100 stron.
      Pozdrawiam
      Natalia

      Usuń
    3. Och... ja właśnie słyszałam, że będzie w listopadzie, ale nigdzie nie mogłam znaleźć potwierdzenia... kurcze... szkoda, że aż tyle trzeba czekać... jestem strasznie ciekawa co będzie dalej!! :D
      Ooo... już wkrótce postaram się zacząć :D

      Usuń
  4. Nie pisz tak! Proszę... Naprawdę <3 Przecież wiesz, jak my wszyscy uwielbiamy tego bloga, on wcale nie jest zły ani nie zmienia się na gorsze! Wiesz... Po prostu raczej większość z nas nie ma czasu... Ale wszyscy (a przynajmniej ja) uważamy, że ten blog jest naprawdę wspaniały <3 Proszę, nie przejmuj się tym :)
    I... Jejku... Nie wiem co powiedzieć... Bardzo dziękuję za nominację! ♥ Nie wiem co powiedzieć... Zawsze bardzo chciałam być nominowana, ale pisałam, pisałam i nic, a tu taka niespodzianka ♥ Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej <3 Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację <3
    Buziaki <3
    Viks Follow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa!!! ♥♥♥
      Wiesz... doskonale rozumiem brak czasu... niestety sama mam ten problem... ale wiesz... jeśli komentarzy było po trzydzieści, a teraz jest ich dwanaście to trochę niepokojące, więc zaraz zaczęłam się zastanawiać czy po prostu ta historia przestaje się podobać, czy brakuje czasu, czy coś jeszcze innego... więc po prostu wolałam zapytać :D
      Nie ma za co :D Zasłużyłaś na nominację :D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,
    Proszę: NIGDY NIE MÓW ŻE GORZEJ PISZESZ BO SKOCZĘ Z MOSTU!!!!!!!!!
    Twój blog jest jednym z trzech najlepszych blogów jakie dotąd czytałam! I zabraniam mówić, pisać i myśleć że ten blog zmienia się na gorsze!
    Pozdrawiam najlepszą pisarkę piszącą najlepsze opowiadania czy blogi na świecie.
    Mari:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      jejku... nawet nie wiem co mogę odpisać... baaaaaaaaaaaaaaaardzo dziękuję Ci za tak niezwykle miłe słowa!! ♥♥♥♥ Po prostu... dziękuję... nawet nie wiesz jak wielki uśmiech pojawił się na mojej twarzy!! ♥♥♥♥

      Usuń
  7. Hej.
    Dziękuję za nominowanie do LBA na moim blogu już pojawił się post w którym odpowiadam na Twoje pytania. I jeszcze jedno. Jak możesz to wytłumacz mi dokładnie czym jest LBA.
    Pozdrawiam karamel56

    I zapraszam do mnie
    hangingtree.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Nie ma za co :D Zasługujesz na nominację :D
      LBA, czyli Liebster Blog Award jest przyznawana przez jednego blogera dla innego blogera, jest czymś w rodzaju pochwały za dobrze wykonaną pracę. Po odpowiedzeniu na 11 pytań samemu wymyśla się 11 pytań i nominuje inne blogi, które zasługują na nominację :D

      Usuń
  8. Dzięki za wytłumaczenie mi na czym polega LBA. Jeszcze nie nadrobiłam wszystkich rozdziałów na Twoim blogu ale staram się...
    Pozdrawiam karamel56

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :D
      Jejku... mam nadzieję, że nie zniechęcisz się po pierwszych rozdziałach... niestety nie są one zbyt dobre... ale... rozdziały bliżej setnego już da się czytać :D

      Usuń
  9. Cześć!
    Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji na blogu:
    hungergamesmyworld.blogspot.com
    *Pozdrawiam*
    PinQ Everlark Hutcherson Lawrence

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Mam nadzieję, że skomentujecie również inne rozdziały :)

Powered By Blogger